Monday, September 28, 2009

Akhirnya Reena menyerahkan juga tubuh gebu bersama daranya untuk kami layarkan bahtera itu, akhirnya kami hanyut dan terkapai kepenatan. Sungguh indah kami menikmati hubungan itu, walaupun pada mulanya Reena terasa amat perik dan sakit, akhir Reena bebisik… abg… sedap abg.. sedap sangat. Cerita terjadi pada April 2008, bermula apabila aku mengenali Reena di Fajar Harapan USM, semasa menolong adik kawan aku yang hendak meminjam kereta untuk mereka membuat projek paper tahun akhir mereka. Apa lagi aku bagi jer pinjam kereta aku, lagi pun aku ada kereta lain, tanpa disangka Reena yang belum ku kenali itu pun ada sekali. Setelah aku bagi kereta dan semasa hendak balik tu, entah macam mana mulut ni gatai sangat bersuara.. ermm sapa nama.. lalu dia menjawab Reeeena.. oh manjanya… tersirsap darahku.. namun aku memberanikan diri mintak nombor telepon, ermm nombor yang diorang call tadi ler.. itu nombor Reena ler… fuh… ada respon ni… ermmm nanti abg nak cal blei ker… tengok ler.. kalau Reena tak busy. tapi aku rasa Reena ni … macam nak permainkan aku jer… aku biarkan jer..
Entah berapa lama lepas tu… aku cuba masssage… aku guna no phone lain… Reena tertanya siapa aku.. tapi dia dah dapat teka… mana taknya.. dia lagi terror, dia ada 2 nombor, nombor ni aku sorang jer yg dia bagi… so tak leh nak berlakon lagi.. apa lagi..; aku ajak ler keluar.. mula2 dia segan juga tak mau keluar.. apatah lagi nak keluar malam. Agak lama juga kau perayat.. pastu dia pun sudi ler, lagi pun dia pun dah tak ingat cam ner rupa kau so tak pe la sekadar keluar sebagai kawan je, tu pon keluar makan tengah hari. Aku pun cargas ler gi ambik kat hostel dia, pastu Reena pun turun.. berjalan menuju ke kereta aku, sambil aku perhatikan lenggoknya… fuhh… hebat jugak gadis pantai timur ni… dah la putih melapak… bibir pulak macam pink colour.. body fuh… sah 36 cup C, maklum saja ler, agak berisi ketiggian dalam.. 160 cm, dia punya tetek fuh,, padat, bila dia duduk jer wangi semerbak harum, adik aku mula jadi tak tentu arah, mencari jalan keluar, tegang dalam seluar dan nampak bonjolan kesebelah pahaku.

Aku bawa ler gi makan dan sembang2.. dalam hati aku ni risau jugak.. maklum ler aku ni dan ada isteri, kalu ada sapa2 nampak mampus… tapi hati aku berbisik kalau macam ni apa nak jadi jadi le.. janji aku dapat Reena. Banyak kali juga kami keluar bersama.. aku tak pernah sentuh Reena pun.. tapi suatu hari di Batu Ferringgi.. masa nak lintas jalan aku pegang tangan Reena.. dia membiarkan saja.. biasa ler.. masa lintas jalan ni ler nak ambik kesempatan.. pastu masuk dalam kereta pun aku pegang tangan dia.. aku dah biasa sangat driving .. dulu racer jugak.. so sekadar driver sebelah tangan tu tak de masalah ler.. malam pukul 8 malam baru sampai Hostel. Masa dia nak turun kereta tu aku berbisik.. Reena susah ler lepaskn Reena.. Abg nak sayang Reena bleh ker,, dia diam jer… dalam kesamaram malam aku pun cium pipi Reena.. pastu tanganku belai lehernya.. ku nampak matanya dah layu.. lalu bibirku rapat kebibir Reena.. kuckucup seketika.. tiba2.. Reena menolak dadaku… Abg jangan macam ni.. Reena tak pernah buat cam ni.. Pastu Reena naik kehostelnye… Untuk hari berikutnya aku tidak pernah putus asa, setiap kami keluar pasti berakhir dengan keindahan berasmara, hingga suatu malam apabila mehantar Reena pulang dia seperti tak nak turun kereta.. dia macam tak nak bagi aku pergi jer.. lagi pun hjan tengah lebat n.. apa lagi.. aku pun bawa Reena ke tempat letak kereta dalam kawasan Kampus berdekatan Hostel kelamin.

Kawasan disitu memang sunyi.. nafsuku mula bergelora.. dan dapat kurasakan Reena pun sama kerana dia tak membantah.. kumulakan dengan mencium pipi, leher dan bibir.. kami berkuluaman lidah.. ermm ahh… ekkk.. Reena mengerang kesedapan.. tangan menjalar meraba dan menyentuh tetek Reena dari luar baju.. pada mula dia menepis.. tapi setelah dibelai.. Reena tewas dan memberi ruang tanganku maramas tetek yang cukup besar dan tegang itu.. sambil bibir ku isap lidahnya masuk ke mulutku.. dan bersama kuluman lidah yang saling bertukarganti itu.. ku gentel puting teteknya.. mula dari kiri.. kemudian kekanan.. dari bawah kuselak baju keatas, bersama coli terselak, nampak la tetek yang besar, putih melepak, puting yang kecil dikelilingi tompok berwarna coklat muda. dan menjadi merah bila kuramas melepaskan geramku.. Reena semakin ghairah.. dan terus memelukku.. ku selak bajuku agar dapat merapatkan dadaku ke teteknya, kubisik Reena.. abg sayang sangat kat Reena.. Ye bang.. Reena pun sayang sangat kat abg, tak tau nape sayang sangat.. tak pernah rasa sayang macam ni . kedudukan dalam kereta ni sangat tak selesa, namun apa boleh buat, Reena tak mau ikut balik rumah atau check in.. dalam pelukan dapat kurasakan nafas Reena semakin kencang bersama gelora nafsunya.
Tangan kanan ku melepaskan ramasan tetek tadi dan terus manjalar kebahagia perut, kuraba perut, dan ku belai.. kuramas pinggang nya… terus menjalar menjelajah ke punggung yang tegang lagi mantap itu. terlalu ketat tangan di dalam seluaar. lalu kualaih tangan kepusat dan ku cuba melepaskan butang seluar. Reena cuba menghalang, tanganku terus meraba celah kelangkang dari luar seluar… jari hantu terus menjunam, menerjah, manekan dari luar seluar,, dari luar seluar dapat kurasakan, cipap Reena dah berair.. ku cucup lagi… bekuluman lidah dan tangan terus melepaskan butang seluar dan zipnya sekali… akhirnya Reena tewas lagi, dan meredakan tangan ku masuk kedalam seluar dan terus mengosok cipapnya.. ahh dan banyak air.. cipap pun tembam.. nak cari biji kelenti pun susah.. terpaksa.. jolok kedalam sikit dicelah belahan cipap tu.. Sayang.. buka kankang sikit.. ketat sangat ni.. Reena buka kelenkang sikit… dapat juga jari tengahku merasa biji kelentinya… apa lagi.. ermm akkk.. Reena mengerang.. bila ku main, di getek dengan lencunan air mazi tu.. berair giler… kalu main ni mesti best giler., konek ku dah tak tahan lagi.. dah cari jalan keluar dari dalam selaur, kubuka dan bebaskan dari dalam seluar.. konek aku pun dah berair banyak.. kutarik tangan kanan Reena pegang kepala konek aku.. pada mula Reena tak mahu.. tak biasa… abih tu bila lagi nak biasa… dah sampai masanya.. dah 22 tahun.. ini kali pertama Reena memegang Konek lelaki… dia tak komen apa2 pasal konek aku… dia tak tahu yang konek aku tu cukup besar dan panjang.. boleh robek cipap dia.. 7 inci setengah.. kadang2 kalu dia tagang giler blei sampai lapan inci..

Sedap betoi… tapak tangan Reena ni.. berisi ,cukup lembut dan gebu… melancap dari kepala konek ke bawah.. pada mulanya Reena tak reti.. aku ajar sikit.. Pastu dia buat sendiri.. air mazi makin banyak.. plup,, plup,, plup.. fuh.. sedap giler.. apalagi.. kaki aku dah nak kejang ni… ermmm ahhhh … terpancut air mani ku.. abih terkena lengan baju Reena dan jatuh ke baju aku..
Untuk hari2 seterusnaya agenda kami tetap sama.. kuluar makan.. ronda2.. pastu balik sebelum hantar Reena balik Hostel kami akan beromen dulu.. pernah suatu petang pukul 6, aku dah tak tahan sangat.. ajak Reena balik rumah dia tak nak, aku parking bawah pokok dakat hostel.. kusuruh dia mainkan konek aku..tangan dia memang best, aku tengok pun dah stim giler .. banyak air… pastu terpancut juga.. Dah banyak kali kami dapat kepusan macam ni.. entah cam ner malam tu, aku ajak Reena keluar.. dah dekat 2 minggu tak jumpa, lagi pun Reena nak study, skrg tengah exam. final.. dah abih 2 paper, minggu depan baru ada paper,, so Reena pun rindu nak jumpa, sekejab pun tak pe sebab dah lewat. aku abih keja pukul 11 malam. pukul 10.30pm aku dah cargas,, balik mandi.. terus p ambik Reena. Kami tak keluar area kampus pun park tempat biasa jer.. biasa ler.. Reena pun gersang aku lagi ler.. dari tadi konek aku tak pernah turun.. terus jer kami bekucupan, bepelukan.. Abang… Renaa rindu sangat… sayang sangat…. rasa tak boleh nak berpisah dengan abang… kita kawin ye bang… aku pun meniyakannya.. walaupun Reena dah tahu aku dah kawin dia tetap nak aku kawin dengannya.. kali ni aku lebih agresif.. baju dan tali coli kuselak, ku isap tetek puas2.. dari kiri dan ke kanaa .. sampai merah2.. penuh dengan love bite… kuramas tetak.. fuhh tegang giler.. disebalik kilauan kesamran cahaya lampu jalan.. nampak tetek putih gebu dan tegang, ku isap lagi… kebelai leher dan gigit2 manja leher nya..

Reena membiarkan saja aku lakukannya.. seperti sebelum ni love bite di leher berjaya disembunyikan oleh tudung nye ketika ke kelas.. so kenkawan tak perasan ler.. tangan kanan aku dah buka butang seluar aku dan seluar Reena.. tanpa berlengah lagi Reene terus. melurut konek aku yang dah berair tu,,, kepala tegang bercahaya.. aku pula mamasukkan tangan dalam seluar dan megentek biji kelentit… ermm ahhh. ..ekkk.. Reena mengerang Abg kita kawin cepat Abg.. Reena tak tertanggung semua ni… seksa sangat.. aku ajak check in Reena tak nak.. cipap Reena dah berair.. licin.. kucuba memasukkan jari kedalam lubang cipap.. tapi tak berjaya.. dia tak bagi.. Reena rasa sakit.. lagi pun seluarnya ketat..

Aku tarik seluar Reena kebawah sikit.. so nampak lebih jelas ler cipap yang tembam tu.. berair.. kucium tanganku.. fu.. tak bau apa pu.. mesti best kalau dapat jilat ni.. kurabahkan kusyen kereta sampai rapat.. terus aku menirap ke atasnya.. dalam pelukan tu.. aku halakan batang konek aku kecipapnya.. kutekan ke biji kentinya… ermmm akkk .. abanggg.. ku tarik dan kucuba tekan.. masuk.. namun tak berjaya.. kedaan dalam kereta ni memang sukar.. apa lagi Reena masih dara.. lagi sekali aku ajak Reena balik rumah kawan aku yang sememangnya line clear… N- PARK, akhirnya Reene tewas dan bersetuju dengan pujukan aku.. lagi pun aku berjanji tak akan memasukkan konek dalam cipapnya.. cuma nak main bagi puas kat luar jer.. sebelum ni pun aku dah 2 kali bawa Reena balik rumah.. yang 1st.. romen sampai 3 jam. tanpa seurat benang pun.. aku masih belum berjaya memecah dara Reena.. kerana terlalu ketat.. akhirnya aku terpanjut dicelah cipap Reena.. saja.. Tolong abang Reena rasa sakit sangat… lagi pun konek aku besar juga.. 7 inci setengah ukuran lilit lebih 4 inci.. fuhh mana boleh masuk senang2..

Yang second time pun cam tu juga.. dah puas aku jilat. isap dan sedut cipap… sampai berair.. namum konek aku tak boleh masuk juga.. cuma kepala konek jer yang masuk.. tu pun Reena menangis meronta minta aku jangan tekan lagi.. sakit sangat.. ku sorong cipap Reena juga sampai kepala Reena dah sampai penjuru katil dah tak boleh nak elak lagi… baru kepada konek dapt masuk.. Reena menarik punggung nya.. kepala konek yang baru nak masuk tadi.. terkeluar pula.. frust betul.. aku.. sekali lagi.. aku terpancut di luar cipap Reena.. ku lihat ada 3 tompok darah cair di atas cadar.. sah Reena dah pecah dara tadi… cuma konek aku tak masuk dalam jer.. Reena nangis dan peluk aku..

Untuk percubaan kali ketiga ini aku berazam.. untuk memasukkan konek aku serapat-rapatnya ke dalam cipap Reena, masuk jer billik kami sambung adegan dalam kereta tadi, ku buka tudung Reena… pastu kucium, leher.. ku belai rambutnya.. sambi tu..lidah kami bekuluman… kuramas tetek yang besar dan tegang tu.. tak sabar lagi nak uli ni.. lalu kubuka baju dan colinya sekali.. Reena tarik dan buka bajuku.. kurebahkan Reena keatas katil… sambil kuisap tetek… tangan kanan ku membuka butang dan zip seluar.. ku main biji sampai ke lurah syurgaku itu.. berair.. kubuka semul seluarnya bersam seluarku sekali.. sekarng kami berdua bogel, kutarik selimut. menutpi tubuh kami.. dalam kehangat asmara itu aku jilat seluruh tubuh Reena bermula dari bibir.. kuisap leher.. kubelai rambut yang lurus,, dan wangi itu.. kugetel tetek yang besar putih gebu.. kuramas ku isap puas-puas.. ermm akk huhuh.. Reena mengerang kesedapan.. kujilat tetek dan turun ke perut dan seterusnya ke lurah cipap itu.. ku buka kelangkang Reena dan terus meyembam, muka ke cipap Reena.. kumain biji dengan lidah.. abanggggg.. jangan bangg Reena geli tak tahan..

Aku tak perduli rihtihan Reena.. terus kujilat dan main kubang cipap dengan lidah… sruppp ermmm. kura.. ada juga air cipap Reena yang aku.. telan.. tapi aku tak kisah.. air cipap Reena neutral.. tak ada bau pun… Aku dak tak tahan.. selimut tadi entah hilang kemana kucampak … dari menjilat cipap.. lidah ku menjalar semula naik keperut dan ke tetek, leher dah ke bibir Reena .. sambil.. bekuluman.. lidah.. tangan kanan ku pegang konek… dan talakan tepat ke cipap Reena.. ku gesel2 kebahagian biji kelentit… licin betul.. banyak air ni.. kucuba tekan..konek kelubang cipap.. tiba2 Reena mengerang… abgggg.. jangan abag.. tak boleh abag… sakit nyer… nape sakit sangat ni… sayang tahan sikit sayang.. abang tekan sikit jer.. sayang,, tahan ye sayang.. Abang Reena tak boleh lagi sakit sangat…

Reena mengepit kelenkang.. nya.. fuhh gagal lagi aku.. nanum aku tak berputus asa.. kami beromen hampir tiga jam… Reena masih belum.. mampu menerima tusukan nikmat dari batang keramat aku.. Reena kita cuba masukkan ok.. sedap tau,, sedap sangat.. Bukan Reena tak bagi.. tapi Reena sakit sangat… Kunampak Reena dah keletihan.. dah tiga jam bertarung.. aku sekali lagi naik keatas badan Reena yang terbaring tu.. sambil berkuluman lidah jari tangahku memain peranan mengorek cipap yang berair tu.. jolok jari masuk..

Reena mulanya tak bagi.. tapi akhirnya tewas juga… ku jolok masuk dan keluar beberapa kali.. dan kurasa Reena dah cukup stim ni.. Kubuka kelangkangnya dan merapatkan batang ku kecipap.. nya.. Reena dah lemah dan tak berdaya menepis lagi… kutekan batang ku perlahan.. .. err.. dapat kurasakan terlau ketat ni.. batang yang panjang tadi pun bengkok.. kutarik dan kutekan lagi.. bruukkkk. kapada konek dah mula masuk sikit…. abang….. tolong abang…. jangan masuk lagi abg,… sakit sangat… Reena mula mengerang dan menangis… Sayang.. tahan sikit sayang.. nanti bila dah masuk hilang ler sakit, baru rasa nikmatnya.. abang nape Reena rasa sakit sangat ni dan pada masa itu aku dan gemgam kedua-dua tanya nya erat2.. so dia tak boleh nak tolak dada aku lagi… mahu tak mahu.. dia terpaksa melerakan batang besar 8 inci ni menerjah masuk… namun begitu Reena masih mampu.. bergerak dan mengesot hingga ke hujung katil.. dan kepalanya dah rapat ke bingkat katil.. tak boleh nak nak gerak lagi… kepala konek yang dah masuk tadi kutekan lagi…. huhuu,, abang… huhu abang tolong Reena abg.. Reena sakit sangat.. kita stop dulu nanti kita sambung balik… yela.. kita stop dulu…

Kucuba redakan kerisauan dan kesakitanya… namun kepala kenok yang dah masuk tetap juga aku tekan.. bukan senang nak bagi masuk macam.. ni.. Kalu nak kira dah tiga malam aku cuba.. hampir sepuluh jam dah ni.. baru dapat masuk sikit jer… aku tekan lagi… abang…. huhuuh abang… tolong abang sakit… sayang tahan sayang… dah masuk sayang… abang masuk pelan-pelan k… ermmm dah masuk setengah dah… abang huhu.. kutarik perlahan-lahan.. kutekan lagi.. lama jugak.. akhirnya rapat juga batang ni kecipapnya… fuh dalam juga cipap Reena ni… sedap giler.. mana taknya, ketat.. terasa konek aku kena kemut.. air pun banyak, habis meleleh atas cadar… kutekan rapat2.. dan biar seketika…

Biar Reena reda dengan kesakitanya.. kutarik kedua-dua kaki Reena supaya mencakuk kepinggang aku.. jadi bukaan kelangkang lebih luas, dapat ler takan lebih rapat. perlahan-lahan kumula mendayung, kunampak Reena dah dapat menerima hayunanku.. dan mula memeluk pinggangku… kubelai rambutnya dan kubisikan sayang… sedap kan… Reene yang memejam mata dan mengetap bibir, sambil mampu menangguk kepala.. kuhayun lagi dengan rentak lebih laju… ermmm ahhh.. ahhha erkkk.. emm.. emm..emmm Reena mula mengerang kesedapan.. dapt kulihat matanya sudah layu… tangan kanan ku ramas tetek yang berayun-ayun… bertambah ghairah.. aku… kutembam muka ketetek dan isap.. puting yang coklat muda itu.. lama juga pelayar kami hampir 40 minit… tiba2 Reena.. bersuara,,, abang Reena takut pregnent.. ish taknye..benih ada kat abang.. abg tahu la kontrol.. kalau pregnent cam ner… kita kawin ler.. aku meyakinkan Reena.. Abang,,, lepas ni abang janji, jangan tinggal Reena k.. yela abg janji.. kukucup.. bibir.. berkulumlan lidah lagi… sambil kuhayun batangku menusuk tepat kecipap Reena.. sayang .. sayang dah puas ker… ermm Reena menangguk.. abg pancut dalam nak… Reena mencubit pinggangku.. jangan le bang… hayunan ku semakin laju…

Reena mula mengerang kesedapan.. aku dah tak tahan lagi.. kutekan serapat-rapatnya… kutarik dan cabut batang dari cipap Reena dan pancut keatas perutnya dan dadanya, kepala konekku megembang dan memuntahkan lahar putihnya. kurebah tidak berdaya lagi.. Reena terkulai tertewas juga akhiranya dalam pelukanku.. kenikmatannya tidak terkira.. Selepas kejadian itu Reena, ingin menemui aku selalu.. kalu boleh dia ingin hidup bersama aku. Sebelum dia balik cuti selama 3 bulam selepas exam.

Kami buat hubungan sek yang ku agak istimewa, aku check in kat Hotel Equaltorial .. Ful mahal beb.. hampir RM 400 semalam. tapi aku puas hati kerana dapat membuat Reena menikmati hubungan yang istimewa.. Aku menyetubuhi Reena dengan masa yang agak lama.. bayangkan kami main selama 2 jam 15 minit untuk shot pertama.. dan 3 jam 30 minit untuk shot kedua dan kami main sampai kebilik air dan mandi bersama.. sejarah dalam hidup aku… tak pernah aku main selama ini.. paling lama pun sejam.. tapi kalu nak tahu.. aku boleh bertahan lama sebab cipap Reena ni memang best, tembam, lurah banyak isi, lubang pula fuhh ketat.. dia kemut pun best… tetek pula besar,, masa tengah dayung tu mesti berayun-ayun.. fuh nikmat2.. air banyak sampai meleleh kecadar.. sebab bleh bertahan lama. kalau tangah medayung rasa rugi kalu pancut.. Reena pula kurasa jenis yang nafsu sex yang cukup tinggi, aku dah janji nak kawen ngan dia… sekarang ni dia ada kat kampung pantai timur.. susah ler… masa aku tulis kisah ni pun… baru lepas call dia.. dia nak mai penang masa konvo 15 August 2008, dia plan nak mai awal seminggu untuk ambik jubah, pastu dia nak duduk dengan aku ler.. sementara fimily dia sampai… jenuh isap pula aku… memang best giler.. ringo.bengi@yahoo.com

3 comments: